OPROGRAMOWANIE NA ZAMÓWIENIE

OPROGRAMOWANIE NA ZAMÓWIENIE

OPROGRAMOWANIE NA ZAMÓWIENIE

Pracujesz na systemie ERP Comarch Optima i brakuje ci funkcjonalności?
Oprogramowanie dostępne na rynku nie spełnia wszystkich Twoich oczekiwań?
Bądź po prostu chciałbyś ułatwić sobie życie i przyśpieszyć pracę w swojej firmie zyskując „darmowego pracownika”?

Dobrze trafiłeś! Możemy Ci pomóc.

Jako że jesteśmy, autoryzowanym partnerem Comarch już od ponad 25 lat to nasze bogate doświadczenie sprawia, że program Optima stoi przed nami otworem. posiadamy doświadczenie w tworzeniu nietypowych rozwiązań przyśpieszających i usprawniających pracę na systemie ERP Optima.

OPTIMO – NASZE REALIZACJE

OPTIMO – NASZE REALIZACJE

OPTIMO – NASZE REALIZACJE

OPTIMO to stale rosnąca rodzina aplikacji, które tworzymy dla naszych klientów. Jeśli potrzebujesz aplikację desktopową lub webową, która ma za zadanie rozwiązać Twoje potrzeby i przyśpieszyć pracę — napisz do nas. Opisz swój pomysł/problem, a my postaramy się wymyślić rozwiązanie dogodne dla Ciebie i Twojej firmy. Dobierzemy najlepsze technologie, które pozwolą nam stworzyć aplikację godną Twojej firmy, dzięki której Twoja praca stanie się czystą przyjemnością.

Poniżej znajdują się opisy naszych najważniejszych realizacji z rodziny Optimo. Jeśli jesteś zainteresowany/a wdrożeniem, którejkolwiek z przedstawionych aplikacji w swojej firmie, potrzebujesz czegoś podobnego, ale bardziej wielozadaniowego, bądź masz jakieś pytania — napisz do nas. Z chęcią odpowiemy na wszystkie nurtujące zagadnienia.

Aplikacja webowa dla branż prowadzących handel typu e-commerce (np. Allegro, eBay, Shoper) pozwalająca na zintegrowane zarządzanie zamówieniami z naszych sklepów oraz magazynem zewnętrznym ze spedycją InPost w jednym miejscu.

OptimoInPost integruje program ERP Comarch Optima z API stworzonym przez InPost jako aplikacja webowa.  Oznacza to, że dostęp do danych posiadasz z dowolnego miejsca (praca, dom) i urządzenia (laptop, tablet, smartfon). To rozwiązanie nie ogranicza Cię także jeśli chodzi o system operacyjny, jakiego używasz.

W aplikacji możemy zarządzać:

  • bazą kontrahentów — podgląd danych kontrahenta,  podgląd oraz edycja dokumentów WZ, RO, FA;
  • dokumentami RO — podgląd oraz edycja dokumentów, możliwość podejrzenia historii zamówienia (zmiany statusów);
  • awizacją dostaw bezpośrednio do zewnętrznego magazynu, skąd zamówienia wyjdą do klientów końcowych (pakowanie paczek oraz wysyłka);
  • bazą towarową — kontrola stanu magazynowego w systemie ERP, a w naszym magazynie zewnętrznym.

Optimo365 to aplikacja webowa rozszerzająca twój system ERP Comarch Optima o panel WWW.

Dzięki Optimo365 będziesz mógł:

  • dodawać, przeglądać i usuwać dokumenty sprzedaży i zakupu;
  • wprowadzać do bazy nowych kontrahentów, towary i usługi;
  • przeglądać towary i usługi w formie listy bądź kafelek z grafikami;
  • przeglądać raporty oraz zapisy bankowe.

A wszystko to z dowolnego miejsca i urządzenia. Panel www pozwoli Ci na używanie twojego systemu ERP nawet na urządzeniach z systemem Mac (czego sam system ERP Comarch Optima nie oferuje).

Aby móc korzystać z Panelu Optimo365 potrzebujesz serwer wraz z zainstalowaną na nim Optimą. Takie rozwiązanie pozwala uniknąć tworzenia kont użytkowników do pracy zdalnej na serwerze firmy.

Aplikacja jest ciągle rozwijana, co będzie skutkowało dodawaniem nowych funkcjonalności dostępnych w Comarch ERP Optima.

Optimo365 = Twoja Optima w przeglądarce.

OptimoEmpik

Aplikacja desktopowa integrująca program ERP Comarch Optima ze sklepem Empik. Program pobiera dane dotyczące stanów magazynowych z programu ERP Comarch Optima i przesyła je na serwery sklepu Empik. Od sieci sklepów Empik pobiera on natomiast informację o zamówieniach (informacje o kliencie końcowym, do którego mamy dostarczyć nasz produkt). Wszystkie te operacje dzieją się w określonych przez nas w programie OptimoEmpik interwałach czasowych.

OptimoEmpik zostało zaprojektowane tak, aby móc działać także w formie samodzielnej usługi.

OptimoBackup

OptimoBackup to aplikacja desktopowa pozwalająca na tworzenie kopii zapasowych baz danych programów pracujących na MS SQL.

Aplikacja tworzy kopię zapasową i wysyła ją na przestrzeń chmurową, która musi zostać wcześniej wykupiona w naszej firmie. OptimoBackup wysyła powiadomienia z listą statusów kopii zapasowych baz, które miał utworzyć. Użytkownik sam ustala:

  • co ile czasu ma się robić kopia zapasowa bazy danych;
  • w jaki sposób chce otrzymywać powiadomienia odnośnie statusu kopii zapasowej.
OptimoBackup może pracować w formie programu okienkowego jak i usługi włączonej na serwerze jak i komputerze z systemem Windows.
Pierwsza konfiguracja programu zawsze odbywa się przez naszą firmę, aby uniknąć sytuacji, w której program nie wykonuje założonego zadania w wyniku błędnej konfiguracji.