Aplikacja webowa stworzona dla wszystkich branż prowadzących handel typu e-commerce (np. Allegro, eBay, Shoper). Pozwala na zintegrowane zarządzanie zamówieniami z naszych sklepów internetowych oraz magazynem zewnętrznym ze spedycją InPost w jednym miejscu.

OptimoInPost integruje program ERP Comarch Optima z API stworzonym przez InPost jako aplikacja webowa.  Oznacza to, że dostęp do danych posiadasz z dowolnego miejsca (praca, dom) i urządzenia (laptop, tablet, smartfon). To rozwiązanie nie ogranicza Cię także jeśli chodzi o system operacyjny, jakiego używasz.

W aplikacji możemy zarządzać:

  • bazą kontrahentów — podgląd danych kontrahenta,  podgląd oraz edycja dokumentów WZ, RO, FA;
  • dokumentami RO — podgląd oraz edycja dokumentów, możliwość podejrzenia historii zamówienia (zmiany statusów);
  • awizacją dostaw bezpośrednio do zewnętrznego magazynu, skąd zamówienia wyjdą do klientów końcowych (pakowanie paczek oraz wysyłka);
  • bazą towarową — kontrola stanu magazynowego w systemie ERP, a w naszym magazynie zewnętrznym.