SOGA bardzo intuicyjny program z świetnym interfejsem zapewniający najwyższy komfort pracy dla użytkownika. Bez ograniczenia czasowego! Już w wersji podstawowej otrzymasz to co niezbędne do prowadzenia sprzedaży w Twoim lokalu.

Pośród wielu funkcji, poniżej wymienimy tylko te najważniejsze:

  • odwzorowanie układu stolików na sali;
  • obsługa rachunków: wystawianie, łączenie, dzielenie, przenoszenie ze stolików, przekazywanie pomiędzy kelnerami;
  • wydruk zamówień;
  • sprzedaż w formie zestawów (np. hotdog + frytki + cola);
  • sprzedaż pizzy;
  • szybka sprzedaż (bez konieczności przypisania do stolika);
  • wybór różnych form płatności;
  • obsługa rabatów, kuponów, happy hours;
  • obsługa kart rabatowych i pre-paid;
  • wystawianie faktur i korekt;
  • tworzenie rozmaitych raportów sprzedaży;
  • oraz wiele, wiele innych pomocnych w tym, aby praca była czystą przyjemnością.

Jeśli wersja podstawowa naszego programu to trochę za mało by zaspokoić Twoje wymagania – to bardzo dobrze!
Oznacza, że Twoja firma się rozwija a wraz z tym rosną i potrzeby. Dzięki modułowej budowie tworzysz swoją wersję naszego programu. Jak z klocków, gdzie wszystkie pasują do siebie, ale to Ty nadajesz ostateczny kształt całości.

Dostępne moduły:

  • moduł magazynowy – niezwykle pomocne narzędzie ułatwiające kontrolę i kompleksowe zarządzanie lokalem;
  • SOGA Mobile – aplikacja instalowana na urządzenia z systemem Android pełniąca funkcję dodatkowego, przenośnego stanowiska sprzedaży;
  • zamówienia telefoniczne – funkcjonalność wręcz niezbędna do prowadzenia sprawnej obsługi sprzedaży z dostawą do klienta. Nie potrzebujesz dedykowanej centrali telefonicznej, wystarczy telefon z systemem Android;
  • SOGAcloud – moduł nadzoru dla właściciela lokalu. Dostępny w formie strony internetowej lub aplikacji na urządzenia z systemem Android;
  • monitoring kasowy – umożliwia połączenie systemów monitoringu DAUHA lub HIVISION z programem SOGA. Dzięki takiemu rozwiązaniu nadzór nad działaniami pracowników zyskał zupełnie nowy wymiar.
  • zamówienia internetowe – bezprowizyjna obsługa sprzedaży on-line przez własną stronę internetową lokalu. Zamówienia trafiają bezpośrednio do programu SOGA, gdzie są przetwarzane przez obsługę lokalu. Bez serwisów pośredniczących i ich prowizji;
  • system motywacyjny – zapewnia przejrzyste zasady i łatwość rozliczania programów motywacyjnych dla kelnerów umożliwiając wyliczanie prowizji w zależności od osiągniętego celu sprzedażowego;
  • system lojalnościowy – dobry klient to … stały klient. Ta stara prawda jest nadal jakże aktualna. Według opinii ekspertów koszt pozyskania nowego klienta kilkukrotnie przewyższa koszt „utrzymania” już zdobytego;
  • eksport do FK – ułatwia, przyspiesza i ogranicza pomyłki w pracy księgowości dzięki zautomatyzowaniu przesyłania dokumentów pomiędzy SOGA a programami finansowo-księgowymi;
  • ekran KDS – moduł SOGA KDS (ang. Kitchen Display System) zastępuje tradycyjny system przekazywania zamówień na kuchnię za pomocą karteczek. Nigdy więcej pomyłek, zagubionych zamówień i irytacji klientów. Zamówienie jest widoczne na kuchni natychmiast po przyjęciu przez kelnera;
  • ekran RDS – ang. Restaurant Display System. Praktycznie nieodzowny we wszelkiego typu fast food’ach. Dzięki jego zastosowaniu unikniemy sytuacji, w której obsługa zmuszona jest do wykrzykiwania numerów zamówień, po które można już podejść;
  • RCP – skrót od Rejestracja Czasu Pracy. Potwierdzanie obecności w pracy poszczególnych pracowników lokalu;
  • raporty własne – coś dla indywidualistów. Daje możliwość jeszcze większego dopasowania programu do wymagań konkretnego użytkownika. Zarówno od strony analitycznej jak i wizualnej;
  • druga drukarka fiskalna – niszowa funkcjonalność, z której korzysta niewielka grupa lokali. Jednakże wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów zdecydowaliśmy się na jej wprowadzenie;
  • współpraca z systemem hotelowym – ponieważ tworzymy również oprogramowanie dla hotelarstwa, nasz system gastronomiczny można połączyć z nim w jedną całość.

Kontakt: