Z przyjemnością informujemy, że jest już dostępna nowa wersja Comarch e-Sklep 2019.6.
W nowej wersji Comarch e-Sklep znajdą Państwo oczekiwane przez was funkcje, wśród których warto wymienić integrację z Facebook Pixel, opiekun towaru oraz dołączanie plików do składanych reklamacji i zwrotów. Integrację z Allegro wzbogaciliśmy o funkcję automatycznego wznawiania aukcji oraz sprawdzania opłaty za wystawienie aukcji.
W tej wersji wprowadziliśmy także zmiany w wersji B2B oraz Szablonie Szafir. Dodaliśmy listę dokumentów WM, wyświetlanie danych kontrahentów na dokumentach z ERP oraz wprowadziliśmy szereg zmian interfejsowych.
SPOŚRÓD NOWOŚCI I ZMIAN W WERSJI 2019.6 NA SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ ZASŁUGUJĄ:
Comarch e-Sklep B2B, Comarch e-Sklep wersje: Light, Standard, Enterprise:
- Dodaliśmy integrację z Facebook Pixel. Obsługiwane są podstawowe zdarzenia oferowane przez Facebook Pixel.
- Dodaliśmy funkcję opiekuna towaru, opiekuna kategorii. Opiekun prezentowany jest na szczegółach towaru, liście kategorii w sklepie.
- Dodaliśmy funkcję wysyłania maila zapytanie o towar oraz zapytanie o cenę bezpośrednio do opiekuna towaru.
- Wprowadziliśmy funkcję dołączania plików do składanych reklamacji i zwrotów. Załączniki obsługiwane są dla popularnych typów plików dokumentów i grafik (np. pdf, jpg).
- Dodaliśmy funkcję wysyłania formularza kontaktowego do wybranego działu w sklepie. Działy powiązane są z odrębnymi adresami e-mail.
- Dostosowaliśmy integrację z eBay do aktualnych wymagań serwisu aukcyjnego.
- Wprowadziliśmy zmiany w wysyłaniu maila Powiadomienie o fakturze. Mail wysyłany będzie także, gdy do zamówienia dodana zostanie faktura pro forma.
- Wprowadziliśmy zmiany na formularzu bloga w panelu administracyjnym, dzięki którym data publikacji może być ustawiana jako data z przeszłości.
- Wprowadziliśmy zmiany w wysyłaniu danych Enhanced e Commerce do GTM. Dane mogą być wysyłane po złożeniu zamówienia przed dokonaniem płatności online.
- Dodaliśmy godziny otwarcia dla punktów odbioru na zamówieniu oraz na mapie.
- Dostosowaliśmy integrację z porównywarką cen Ceneo do aktualnych wymagań serwisu w zakresie dostępnych kategorii.
- W synchronizacji zamówień do ERP dodaliśmy wysyłanie danych o aukcji Allegro, aukcji eBay, z której pochodzi dane zamówienie.
- Dodaliśmy wysyłanie listów przewozowych dodanych w panelu administracyjnym sklepu do systemu ERP w trakcie synchronizacji.
- W panelu administracyjnym dodaliśmy link do kreatora wyglądu Comarch e-Sklep.
Comarch e-Sklep integracja z Allegro
Intensywnie rozwijamy integrację z Allegro RESTApi.
Do najważniejszych zmian w ostatnim czasie zaliczyć należy:
- Dodaliśmy funkcję automatycznego wznawiania aukcji w ciągu 60 dni od zamknięcia.
- Dodaliśmy funkcję Sprawdź opłaty za aukcję.
- Dodaliśmy historię zmian na formularzu aukcji Allegro
- Wprowadziliśmy zmiany interfejsowe na formularzu do zarządzania aukcją.
- Dodaliśmy funkcję zmiany kategorii na aukcji.
- Dodaliśmy funkcję zmiany towaru oraz wybranej cechy na aukcji.
- Dodaliśmy funkcję eksport listy aukcji do pliku csv.
- Na liście aukcji Allegro dodaliśmy kolumny stan magazynowy, cena wywoławcza oraz cena wylicytowana.
- Na liście aukcji Allegro wprowadziliśmy zapamiętywanie wybranych filtrów przez użytkownika.
- Dodaliśmy funkcję powiązania szablonu aukcji z wybraną kategorią na Allegro.
- Dodaliśmy funkcję pobierania nazwy loginu Allegro podczas dodawania konta Allegro w sklepie.
- Wprowadziliśmy zmiany wydajnościowe w mechanizmie aktualizacji stanów magazynowych na aukcjach w Allegro.
- Wprowadziliśmy zmiany w mechanizmie pobierania transakcji z Allegro.
- Dostosowaliśmy integrację z Allegro RESTApi do aktualnych wymagań serwisu aukcyjnego.
Comarch e-Sklep B2B szablon graficzny: Szafir
- Dodaliśmy wyświetlanie listy dokumentów WM.
- Dodaliśmy wyświetlanie towarów powiązanych (cross selling) na stronie z podsumowaniem złożonego zamówienia (tzw. Thank you page).
- Wprowadziliśmy wyświetlanie danych kontrahenta na szczegółach faktur, wydań zewnętrznych, zamówień.
- Wprowadziliśmy przekierowania do zewnętrznego formularza lub strony dedykowanej dla towarów „premium”, których zakup poprzedzony jest spotkaniem lub kontaktem ze sprzedawcą.
- Dodaliśmy oddzielną stronę do prezentacji dostępnych kanałów w mediach społecznościowych.
- Na liście towarów wprowadziliśmy prezentację filtra kolor w postaci graficznej.
- Dodaliśmy nowy motyw kolorystyczny w szablonie.
- Dodaliśmy dodatkowy banner na stronie głównej.
- Dodaliśmy wyświetlanie logotypów producentów na stronie głównej.
- Wprowadziliśmy zmiany w wyglądzie listy towarów dla widoku „Lista”.
Szablony graficzne: Bursztyn, Opal, Agat, Szafir, Topaz
- Dodaliśmy wyświetlanie planowanego terminu dostawy na szczegółach zamówienia w profilu Klienta.
- Zaktualizowaliśmy bibliotekę jQuery do najnowszej wersji.
Kreator wyglądu Comarch e-Sklep szablon graficzny: Topaz
- Wprowadziliśmy wyświetlanie zdjęcia i opisu kategorii na liście towarów.
- Wprowadziliśmy w szablonie Topaz mechanizm PWA (Progressive Web App).
- Dodaliśmy funkcję kopiowania zamówień.
- Dodaliśmy funkcję ponowienia płatności z linka.
- Dodaliśmy wyświetlanie historii w profilu Klienta.
- Dodaliśmy funkcję wystawiania opinii na podstawie linka z maila przypomnienie o ocenie towaru.
- Wprowadziliśmy dodawanie załączników na zamówieniu.
- Dodaliśmy wyświetlanie numerów listów przewozowych w profilu Klienta.
- Wprowadziliśmy obsługę kanałów płatności online na zamówieniu.
- Usprawniliśmy działanie istniejących oraz dodaliśmy nowe akcje do obsługi GTM.
Aktualizacje do nowej wersji 2019.6 będą wykonywane automatycznie dla sklepów synchronizowanych z najnowszych wersji ERP:
- Comarch ERP Optima od wersji 2019
- Comarch ERP XL od wersji 2019
- Comarch ERP Altum od wersji 2019
- Comarch ERP XT
Przydatne linki:
Kontakt:
- KONTAKT
- biuro@troncomputers.pl
- +48 32 47 31 002