Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że od czwartku 3 października 2019 planowane jest udostępnienie
do sprzedaży Upgrade Premium dla systemu Comarch ERP Optima w wersji stacjonarnej. Wraz ze startem sprzedaży Upgrade Premium udostępniamy Państwu również odświeżoną wersję iZam.

Jednocześnie przypominamy, że dla Klientów, którzy zakupili system Comarch ERP Optima lub upgrade
na ten system od 1 lutego 2019, dostęp do konsultacji telefonicznych od dnia 14 października będzie możliwy tylko po wykupieniu Upgrade Premium. Upgrade Premium wymagany jest do połączeń telefonicznych także w przypadku instalacji mieszanych (stacjonarnie i w modelu usługowym jednocześnie).

Upgrade Premium dla Comarch ERP Optima to nie tylko prawo do korzystania z konsultacji telefonicznych ze strony specjalistów Comarch, ale także wyższy priorytet na obsługę zgłoszeń w Systemie Obsługi Zgłoszeń oraz dostęp do wybranych szkoleń elektronicznych. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie poświęconej Upgrade Premium zobacz tutaj ».

Zakup Upgrade Premium realizowany jest za pośrednictwem platformy iZAM. Koszt Upgrade Premium
w opcji miesięcznej lub rocznej prezentujemy w aktualnym cenniku dla Comarch ERP Optima ». Szczegółowy proces zakupu został opisany w instrukcji, którą znajdą Państwo w iZAM.

Zamówienia na Upgrade Premium złożone w dniach 03.10-13.10.2019 roku skutkują ustawieniem daty ważności zgodnie z wykupionym okresem (miesięcznym, wielomiesięcznym lub rocznym) licząc od daty 14.10.2019 r.

Serdecznie zachęcamy do zakupu Upgrade Premium dla Klientów Comarch ERP Optima już dzisiaj
i zapewnienie im dostępu do konsultacji telefonicznych i innych korzyści wynikających z Upgrade Premium od 14 października 2019!

 

 

Kontakt: